صفحتك الرئيسية MSN Arabia اجعل

بالصور ..بلال فضل: على مرسي أن يطلب مُحاكمة من صمم غلاف مجلة أكتوبر

  • 2
 بالصور ..بلال فضل: على مرسي أن يطلب مُحاكمة من صمم غلاف مجلة أكتوبر

قال الكاتب والسيناريست بلال فضل، إن على الرئيس محمد مرسي أن يطلب محاكمة من صمم غلاف مجلة أكتوبر الذي يظهر مرسي وهو يركب حصان بتقنية 'الفوتوشوب' ، مضيفاً ' ده أولى من محاكمة عبد الحليم قنديل '.

 



وتابع 'فضل' - في تغريدات عبر حسابه الشخصي بشبكة التواصل الاجتماعي 'تويتر'- ' مستعد أعتبر الغلاف ده طبيعي لو مرسي ركب خيل وعمل الحركة زي ماهي على الغلاف لاإما اللي عمل الغلاف يتحط تحت سنابك الخيل '.

 



وتابع فضل، 'مبارك كان بيتقال عليه قائد سفينة الوطن أو قائد العبارة أو الطيار.الموالسين في مجلة أكتوبر شايفين الرئيس مرسي سايس. وامرسااااه إثأر لنفسك'.


\


  • 2
secrets7days

اضف تعليق

ضرورة إدخال هذا الحقل *
*

تعليقات القراء لا تعكس رأي موقع MSN Arabia.
القراء مسئولون عن تعليقاتهم وآرائهم التي يرسلونها ويعبرون عنها

التعليقات

2 تعليق

احمد عبدالله 1:44 م

انت كلامك اهبل ومش لاقى حاجه تقولها ولا انت كمان بقيت منافق وعاوز تاخد حته من الكعكه براحتك يا عم ماهو النفاق بقى للركب دلوقتى واللى كانوا بيعترضوا على اللى بيطبلوا وبهللوا من منافقين الحزب الوطنى بقوا هما دلوقتى اكتر ناس بتطبل وتهلل للاخوان ولمرسى

تعليق مسيء(0)
احمد عبدالله 1:40 م

انت كلامك اهبل ومش لاقى حاجه تقولها ولا انت كمان بقيت منافق وعاوز تاخد حته من الكعكه براحتك يا عم ما هو المنافقين بقوا كتير اوى دلوقتى وراكبين الموجه اكتر من اللى كانوا بيطبلوا للحزب الوطنى وكنتوا معترضين عليهم الله يرحم ....

تعليق مسيء(1)